6 תשובות
לא להפריע להם להיות ביחד ולא לנסות להפריד בניהם, זה רק יגרום לו לשנוא אותך
שואל השאלה:
נראה לך? אני ממש לא כזאת
אנונימית
זה רק טיפ. אני מאמינה שלא תעשי את זה אבל אני מכירה כאלה שכן
תמשיכי הלאה עם כמה שזה קשה להרוס מערכת יחסים זה דבר דוחה (:
תלכי עם חברות לבלות אם את טיפה עצובה כרגע
תתקדמי הלאה , תצאי , תשמחי
למצוא חיים
אנונימית