3 תשובות
בתכלס אם אתה באמת אוהב אותה והיא איתך, תנסו תראו איך הולך לכם
זה לא חוקי בחור, להמשך לבנות 14 זה לא יותר מדי נפוץ. אם היא הייתה בת 16, לא היה לי אכפת מדי כי זה חוקי והחברה לא מגנה את זה.
אבל 14 זה גיל מוקדם מדי. תחכה שנתיים אם אתה אוהב אותה למרות שלא נראה לי שתוכל.
אבל 14 זה גיל מוקדם מדי. תחכה שנתיים אם אתה אוהב אותה למרות שלא נראה לי שתוכל.
אנונימי
מה השאלה?
באותו הנושא: