12 תשובות
ישראלי וארהב
אנונימית
שואל השאלה:
אין בזה שום היגיון
אין בזה שום היגיון
אנונימית
לא יודע אם לקרוא לזה גזע.. אבל הצבר מעורבים מכל סוגי המראות ככה שלדעתי צבר
אין כזה. כל אחד והיתרונות שלו, לאירופאים *סטטיסטית* יש פנים יותר סימטריים עם יחסים יפים בין חלקי הפנים והם גבוהים יותר בממוצע, לתימנים *סטטיסטית* יש פחות נטייה להשמנה ולחיוך רחב והרבה פעמים גם עם גומות חן, לאתיופים יש *סטטיסטית* נטייה לפנים חלקות ללא אקנה וליכולות גופניות מעל הממוצע.
כל אחד והיתרונות שלו וזה כל היופי
כל אחד והיתרונות שלו וזה כל היופי
חח אני אוהב מראה מזרח אסייתי(קוריאני, יפני, סיני) וחלק מהמזרח אירופאיות/אסייתיות(צ'כיות, רוסיות, פולניות)
אנונימי
בעל הגומות איזה יכולות גופניות יש לאתיופים? יש כאלה שיודעים לרוץ מהר אבל גם הרבה אירופאיים טובים בשחייה שזה גם יכולת גופנית. ולא יודעת איזה עור חלק אתה מדבר אני אתיופית והלוואי שהיה לי עור חלק, אם כבר אנחנו האתיופים עם פחות נטייה להשמנה
אז אם אתה לא יודע עדיף שלא תרשום שטויות
אז אם אתה לא יודע עדיף שלא תרשום שטויות
אנונימית
איך זה סותר את מה שכתבתי ? אתיופים רצים מהר יותר בגלל מבנה אנטומי וסיבות אבולוציונית. כמובן שמדובר בעניין סטטיסטי ולכן מקרה אחד שנתת לא שולל את הטענה שלי.
ושוב, זה שאין לך עור חלק זה לא סותר את הטענה שלי שלרוב האתיופים יש עור חלק יותר מהממוצע בחלק גדול יותר של המקרים.
בשביל לסתור את הטענות שלי את צריכה לעשות מחקר מקיף ולהראות שסטטיסטית אני טועה, מה שאומר שאת מדברת שטויות ולא הבנת מה שכתבתי.
ושוב, זה שאין לך עור חלק זה לא סותר את הטענה שלי שלרוב האתיופים יש עור חלק יותר מהממוצע בחלק גדול יותר של המקרים.
בשביל לסתור את הטענות שלי את צריכה לעשות מחקר מקיף ולהראות שסטטיסטית אני טועה, מה שאומר שאת מדברת שטויות ולא הבנת מה שכתבתי.
^ כל האתיופים שראיתי לא טוענים ל"סטטיסטיות שלך" אתיופים יש להם פחות נטייה להשמנה וזה עובדה.
אנונימית
ומה אתה בכלל מחפש על אתיופים באינטרנט? איזה אובססיבי..
אנונימית
אני לא אמרתי שאין להם נטייה כזאת, לא ציינתי את הנושא הזה אצל האתיופים
לא חיפשתי, הכל מידע אישי
^ "טוב"
אנונימית
באותו הנושא: