5 תשובות
נראלי שכן
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי איך, לא אם
שאלתי איך, לא אם
יש כמה גרסאות.. בעיקרון בצאט אלטרנטיב (האומגל המקורי) יש אפשרות מדינות למטה בצד שמאל
במדינה תשנה למדינה שאתה רוצה במקום ישראל וככה תדבר עם אנשים ממדינה אחרת
קח קישור...
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: