2 תשובות
שואל השאלה:
באלי בלי כדורים...
אני לא רוצה שיהיו לי תוופעות לוואי...
באלי בלי כדורים...
אני לא רוצה שיהיו לי תוופעות לוואי...
אנונימית
את נערה מתבגרת, כולם עברו דיכאון וחרדה.. כולם עברו את המחשבות האלו על המוות ותפיסות חיים.
אני הייתי בדיכאון פוסט טראומה 8 שנים והנה לפני שנתיים התחלתי תהליך שיקום והיום אני בסדר גמור תודה בזכות שהיקום בירך אותי
אני הייתי בדיכאון פוסט טראומה 8 שנים והנה לפני שנתיים התחלתי תהליך שיקום והיום אני בסדר גמור תודה בזכות שהיקום בירך אותי
באותו הנושא: