9 תשובות
כיתה ח יש לשיקגו
כיתה יב יש לפולין (חוץ מהמסע יש עוד משהו של לארח תלמידים בבית משם)
כיתה יב יש לפולין (חוץ מהמסע יש עוד משהו של לארח תלמידים בבית משם)
שואל השאלה:
למה לכם יש משלחות שוות ועוד ב ח
גאד
למה לכם יש משלחות שוות ועוד ב ח
גאד
אנונימית
יש לנו חוץ מהמסע לפולין אז גם בכיתה י וכיתה יא משלחת לפולין(י הם באים אלינו,יא הם נוסעים לשם)
אנונימית
וואי ממש
גם אצלנו זה באיזה עיר פיצית בפולין מעפנה כזאת
גם אצלנו זה באיזה עיר פיצית בפולין מעפנה כזאת
אנונימית
אוף הלוואי עליי שבכלל היו משלחות אצלי חוץ מהמסע לפולין
בכל הביתי ספר בארץ עושים משלחות?
היה לי את המסע לפולין לפני יומיים אם זה נחשב, כיתה יב
סן פרנסיסקו ב ח
קנדה ב ט
באותו הנושא: