3 תשובות
אין שום קשר בין הניטרו שיש לך במשתמש האישי, לבין התמונה של הסרבר שלך.
יש דבר שנקרא nitro server boost.
תחפשי את זה בגוגל ותקראי על זה קצת.
שואל השאלה:
צריך ניטרו גם אם זה לא לי אישית? זה בקבוצה
אנונימית
את צריכה ניטרו בשביל זה לדעתי.