6 תשובות
שיתוק שינה זה קורה 30 שניות שהמוח ער אבל הגוף לא ואת ערה אבל אי אפשר להזיז שום חלק בגוף ואתה רואה סןג של צל מקרב לכיוונך ןשמתעוררים את מרגישה כאילו את נופלת ואז מתעוררת.
אנונימית
שיתוק השינה זה כאשר המוח מתעורר, אך הגוף עדיין נמצא במהלך שינה, ולכן "משותק" עקב החסימה הנגרמת על ידי מערכת העצבים, כדי שלא נבצע פעולות לא רצויות בזמן השינה (מה שאנו חווים בחלום). לא ניתן להזיז שום איבר בגוף במצב זה, וגם אין יכולת לדבר.
30 שניות עד עד 2 דקות כזה
אנונימית
זה ממש לא נכון . שיתוק שינה קיים.
אנונימית
אני מכירה אנשים שחוו את זה וראיתי אותם חווים את זה , וכן זה קיים.
אנונימית
שיתוק שינה זה כשאת מתעוררת , את מרגישה שאת ערה , את יכולה להזיז את העינים ולהסתכל אבל שום חלק בגוף שלך לא יכול לזוז , את לא יכולה להזיז לא רגלים ולא ידים , וגם את לא יכולה לדבר , זה כשאת מרגישה שקמת אבל המוח חושב ובטוח שאת עוד ישנה , אז הוא שולח מסרים לכל הגוף שלך שלא יזוז
באותו הנושא: