45 תשובות
נגד
אפשר לחשוב מי הוא
נגד
מיותר
ממש נגד!
שואל השאלה:
ולמה
מורידים את הדגל ביום הזיכרון ובאירועים
*מאוד* קשים שקרו אני ממש נגד דעותיו של רבין,נכון שצריך לכבד את היום הזה אבל לא להגזים...
נגד, זה מספיק חג לשמאל
לא צריך להגזים.
חוץ מזה שיום השואה ויום הזיכרון אלה ימים שהרבה אנשים נהרגו נכון שהוא היה ראש ממשלה אבל זה לא משתווה ל6 מיליון יהודים
אני בעד
למה להבדיל את יום הזיכרון הזה מהשאר? זה פחות חשוב?
רצח רבין זה לא רק הרצח עצמו. זה מראה על הפלוגה שיש בתוך העם ולא צריך לשכוח את זה - בתיכון שאני הרגע סיימתי כבר לא עושים אפילו טקס.
seshy אם רוצים יום אבל על התפלגות בעם שיעשו יום כזה לא צריך לקרוא לו יום רבין..
וחוץ מזה שיום השואה ויום הזכרון הם ימים שלאף אחד אין מחלוקת על קיומם.
תתפלא יש מתכחשי שואה ויש את החרדים שחוגגים ושמחים ביום הזיכרון לחללי צה"ל כי הם מתנגדים לקונספט של צבא וחושבים שצריך להשאיר את זה ההגנה שלנו לאלוהים.^
שואל השאלה:
לדעתי לא צריך לעשות צפירה והורדת דגל עם כל הכבוד לרבין וזה שהוא היה ראש ממשלה וכל זה הימים שבישראל מורידים דגל ועושים צפירה הם מאוד מאודד קשים ברמה של מיליוני הרוגים שבזכותם יש מדינה ורבין הוא כולה בן אדם והוא נרצח היום נרצחים מאות אנשים מידי יום בעולם וככה זה אי אפשר להשוות אבל כן טקס כי ללמד דור שלא להיות פרס ולשלוח מתנקש
נגד
שיעשו את זה גם לנרצחים מהאינתיפאדה אז
אנונימי
נגד.. מה אם ביבי היה נרצח היינו מורידים לו דגל? לגמרי לא..
נגד.
sorry יש מתכחשי שואה לא בא"י (ממה שאני יודעת...) יש חרדים קיצוניים וממש לא כול החרדים חוץ מזה שזה מיעוט ופה זה חצי חושב ככה וחצי חושב ככה.
בעד. הוא נרצח בגלל דעה פוליטית. דעה לגיטימית. הוא היה ראש הממשלה, רמטכל, שר הביטחון ועוד לא מעט תפקידים. מגיע לו שיכבדו אותו בצורה הכי גבוהה שאפשר.
הרצח היה רצח מסיבה פוליטית.
נגד , כולה ראש ממשלה מה קרה
הוא לא מסר שטחים. הוא עשה את זה בשביל הסכם אוסלו. אני אפילו לא נכנסת לדיון על זה.
אנחנו עושים מסדר ועם דגל
נגד, זה מיותר
כן כן הוא רצה שלום והכל אבל יש עוד כל כך הרבה חוליות במערכת שעזרו לו ואתם לא רואים שמורידים דגל לכל אחד מהחוליות אז למה שיורידו לו
למה שנעשה דבר כזה בחג?
נגד
כשאוטובוס מתפוצץ בגלל מחבל מתאבד מדברים על זה בקושי יומיים ואז שוכחים
אבל כשמישהו נהרג שהוא במקרה גם ראש הממשלה שלנו זה כבר משהו אחר כי בגלל שהיה לו תפקיד מסויים אז בגלל זה
ואם הוא לא היה מכהן בתפקיד הזה מישהו היה זוכר אותו בכלל?
בטח שהוא מסר שטחים ואז מה אם הוא עשה את זה בשביל הסכמי אוסלו הוא מסר והוא גרם להמון נזק ולא התחשב בעם.
נגד. מה עשיתם פיל מזבוב?
בעד
רצח של ראש ממשלה
skyless אחרי שאתה וכל "הנורנמלים" יעזבו לחול מצב המדינה רק ישתפר ויפסיקו לתת לערבים כספים ושטחים מאחלת לך לעזוב את הארץ
נגד , מגיע לו כבוד והכל כך גם לכל בן אדם אחר כמוהו , חייל שהיה קורבן
אבל עד כאן לעשות צפירה ? מוגזם אנשים כל יום מתים, נרצחים משאירים ילדים יתומים אלה מקרים גם קשים אבל להם אנחנו לא עושים צפירה כל שנה
אנונימית
הוא נרצח בגלל דעות פוליטיות,
לדעתי זה מיותר לעשות לכבודו טקס ספציפי, מילא להניף לזכרו דגל ביום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה, ואולי לנאום לזכרו, מעבר לזה הוא בן אחד, וצריך לקבל יחס של בן אדם, כמו כל שאר החיילים הגדולים שלנו שנפטרו בזמן מלחמות, ואזרחים שנהרגו בגלל פיגועי טרור.

ו skyless , איך בעוד 100 שנה כל מדינת ישראל יהיו חרדים כשהרוב פה היום הם כבר חילוניים ולבינתיים יותר מחצי מהקולות הולכים למפלגות שרוצות הפרדת דת ממדינה? מעבר לזה שאתה מאוד אופטימי בלתת 100 שנים למדינת ישראל, אנחנו כבר התחלנו להתפורר מזמן, אני נותן למדינת ישראל 10 - 20 שנה עד שיהיה פה שחזור של מה שקרה בסוריה בערך
נגד זה לא בגלל הדעות או משהו כזה זה בגלל שזה יכול לבלבל זה לא יום זיכרון כללי זה היום של רבין זה יום לזכרתו כמובן אך לא כמו של זכרון לחללי צהל וגם של יום השואה זה הכללי יש צפירות והורדת דגל לחצי תורן כמו זכרון לחללי צהל ושואה ובנוסף זכרון של רבין נחשב ליום רגיל
בעד
כי זה לא משנה אלו דעות היו לו ואלו מחלוקות הוא עורר, זה מעשה שלא יעשה.
בשום מחיר.
נגד
לא אכפת לי להיות בטקס שלו וחא אכפת לי ללמוד אליו, אין לי בעיה איתו ואני חא שונאת אותו. אבל זה פשוט מיותר. אנשים מתים כל יום, ואנשים חשובים למדינה או חיילים מתים הרבה, אי אפשר לעשות צפירה בכל פעם שמישהו חשוב מת זה מוגזם ומיותר . נכון זה מאוד לא בסדר שהרגו אותו, אבל לא חסרים מקרים שאנשים חשובים מתו ואי אפשר לעשות צפירה בטקס רבין ואצל אנשים אחרים לא, ואי אפשר לעשות לכולם
skyless נורא קל לדבר על תיאוריות כל היום במקום זה תביא עובדות הכלכלה של מדינת ישראל רק מתפתחת
חבל לי שבמדינה שלנו יש אנשים כמוך שרואים רק את הרע ויודעים רק לדבר(ועוד בלי להתבסס על עובדות)!
מה מונע ממך לעזוב את הארץ?
נגד לא היה אדם מיוחד שתרם רבות
נגד
עם כל הכבוד לרבין הוא לא שונה מאף יהודי שנרצח.
ויש יהודים מפורסמים שהמדינה הייתה קצת יותר חשובה להם מאשר לרבין
ולא זוכים לייחוס בכלל.
להזכירכם ההיסטוריה מתביישת במעשים של רבין. אם זה רציחה וגרימת מוות
של 19 יהודים לוחמים בפיצוץ של אוניית המעפילים 'אלטלנה' בקום המדינה,
ועשרות שנים אח"כ כראש ממשלה בתחילת שנות התשעים כאשר נרצחו כאן יהודים
על ימין ועל שמאל בפיגועי התאבדות והוא לא היה אכפת לו כלום חוץ מהשלום בכל מחיר.
כך שצפירה והורדת דגל דווקא לאחד כמו רבין זה רעיון ממש מביש.
אנונימי
אין דבר כזה יטושים, אולי אתה מתכוון ל*יתושים*

וטכנית אם תבדוק תוכל לראות לפי סקרים שאחוז של החרדים בישראל פוחת משנה לשנה ויותר ויותר יהודים הופכים להיות חילוניים, ולהגיד "מתרבים כמו יתושים" לא נשמע טוב כשאומרים את זה על בני אדם, ועוד יותר מכך בני עמך, לא משנה במה שהם מאמינים.

וה10 20 שנה זה תיאוריה אישית, מדענים מעריכים שלא נשרוד על כדור הארץ עוד 100 שנים, או שלפחות רוב היבשות שקרובות לים יעלמו, אז גם אם נשרוד כנראה שישראל לא תהיה על המפה יותר.
skless

מתי תפסיק לדבר בתיאוריות בניגוד אלייך לי יש עובדות אתה יכול להגיד גם שבעוד 50 שנה כדור הארץ יעלם כל עוד אין לך עובדות הדברים שלך לא שווים לכלום ומומצאים
נגד מקשור
בעד ,עזבו לא להסכים עם הדעות שלו ,הוא עשה כל כך הרבה דברים למדינת ישראל שעד היום נשאר חותם מהם .
כבוד מינימלי לא יזיק .
הוא היה אדם חשוב גם אם תרצו וגם אם לא והוא נרצח בדרך אכזרית וזה המינימום שאנחנו יכולים לגמול לו על כך
כבוד מינמלי זה להוריד דגל?? על מה את מדברת
אל תצטט סטטיסטיקות אבל אל תמציא ותיתבסס על תאוריות של אם ואם.
כל מה שאתה אומר הוא בתיאוריה פשוט תקרא שוב את מה שכתבת ותבין
אנשים עוברים ועברו ממדינה למדינה בכל העולם ובכל זמן עכשיו מפה ועד *שכל* החילונים יעזבו זה תיאוריה
אף אחד פה לא כופה עליך את הדת אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה לאכול לא כשר לעשות מה שאתה רוצה בשבת ועוד ההיפך הוא הנכון
חוץ מזה שרוב האנשים שבארץ הם מתוך ערכים ציונות ואהבת הארץ
מקווה שהבנת אותי
אולי במקום שאתה חי בו הרבה רוצים לעזוב כי בני אדם מתחברים לבני אדם פחות או יותר זהים להם במקום שאני חיה והאנשים שאני מכירה אנשים לא יעזבו את הארץ
גם אם היו נותנים לי כרטיס טיסה לכל מקום בעולם לא הייתי עוזבתכי אני והאנשים הסובבים אותי נמצאים בארץ בגלל ערכים אבל אולי אצלך זה שונה
ובאמת מעניין אותי מי כופה עליך את הדת?