5 תשובות
אני אוהבת לשים חצאויות סקייטרים או איך שלא רואים לזה.. זה פשוט חצאית שנתפסת לך על המותניים ונפתחת משהו כזה https://www.google.com/search?q=חצאית+סקייטר&client=ms-android-samsung-gn-rev1&prmd=imvn&sxsrf=acybgnqfuhngp-6n6deiipc1-sviub0yyg:1573392096289&source=lnms&tbm=isch&sa=x&ved=2ahukewi_mfen3t_lahvszvakhuqka_uq_auoaxoeca0qaq&biw=412&bih=731&dpr=2.63#imgrc=wrn8fcyfgkzpzm
^כן הן ממש נוחות.
אבל דתייה זה לא רק במראה, זה כמו שאני אגיד שאני יהודיה למרות שאמא שלי נוצרייה, זה יפה שאני חושבת כך אבל זה לא רק זה. אם את רוצה באמת להיות דתייה אז זה צריך (לפחות לפי דעתי) לבוא באמונה שלך, לאכול כשר, לשמור שבת, ליטול ידיים יש המון דברים. ולשאלה, כמו שאמרו פה קודם יש המון סוגים של חצאיות תראי למה את מתחברת.
שואל השאלה:
panda.is. my.name
את יכולה לשלוח את הקישור בשישור הכחול שיהיה יותר ברור?..
ותודה לכן!!
panda.is. my.name
את יכולה לשלוח את הקישור בשישור הכחול שיהיה יותר ברור?..
ותודה לכן!!
אנונימית
בשביל עצמך, כדאי לך לחקור על מצוות הצניעות. ככל שמבינים יותר על משמעותה יש יותר חשק לקיים את המצווה וגם יותר מבינים איך.
יש מלא חצאיות יפות שאת יכולה לשים. אפשר להתלבש גם צנוע וגם יפה.
בנוסף, אל תפחדי מתגובות של אנשים. תשימי פס. תמיד יהיה דבר רע לאנשים להגיד ולשפוט בלי טעם. בסופו של דבר, רק את מחליטה על עצמך ולאף אחד את השליטה עלייך. את חזקה, אל תתני לאף אחד להוריד לך את הביטחון העצמי. גם אני למדתי את זה במהלך חיי (וזה לאו דווקא בהקשר של החצאיות).
יש מלא חצאיות יפות שאת יכולה לשים. אפשר להתלבש גם צנוע וגם יפה.
בנוסף, אל תפחדי מתגובות של אנשים. תשימי פס. תמיד יהיה דבר רע לאנשים להגיד ולשפוט בלי טעם. בסופו של דבר, רק את מחליטה על עצמך ולאף אחד את השליטה עלייך. את חזקה, אל תתני לאף אחד להוריד לך את הביטחון העצמי. גם אני למדתי את זה במהלך חיי (וזה לאו דווקא בהקשר של החצאיות).