4 תשובות
סמים זוהי בחירתו של אדם בדרך חיים שבה הוא רוצה ללכת. לכל אחד מאיתנו ניתנה אפשרות לבחור מה הוא רוצה לעשות עם החיים שלו ואילו בילויים הוא רוצה לבלות. יש כאלה שמשתמשים בסמים לכיף כבילויי חברתי, אמנם מתי שהתחלת את הדרך יהיה קצת קשה לחזור לאחור אבל תמיד אפשר להתנחם בעוד שורה וקצת מהאלכוהול(;
אנונימית
תעשי משהו שלכל אדם יש חופש בחירה על החיים שלו
כי זה טוב ועושה כיף....
למה את בעד סמים..?
באותו הנושא: