4 תשובות
זה נוראי שההורים בכלל עושים להם את זה
זה הטעות של ההורים ואז אנחנו נכנסים לבעיה
זה הטעות של ההורים ואז אנחנו נכנסים לבעיה
אנונימית
אבל מצד שני מה הם יעשו פה בלי ההורים שלהם... אי אפשר להתעלם מזה שגם ההורים איתם וההורים די שוהים פה באופן לא חוקי
זה נוראי בעיני. אותנו גירשו מגרמניה (לפני כל הרצח וכל זה) ועכשיו אנחנו עושים להם את המוות? דוחה!
זה נכון שההורים אשמים שהם הביאו אותם פה, אבל הילד לא צריך לקבל מזה.. הוא נקלע לסיטואציה ונעקר מהמקום שהוא נעקר, הוא ישראלי לכל דבר. נוראי
באותו הנושא: