5 תשובות
מאמינה שכן
חושבת שכן
כן נראלי
יש כאלה שלא, ואוטיסטים בתפקוד גבוה מודעים
חצי כזה ותלוי בסוג, חלק טובים בלהסתיר חלק פחות.
יכול להיות בולט מאוד בגיל קטן שבפעילויות חברתיות הילדים נגיד רוקדים ומחקים את הגננת או מי שעושה הפעלה ומישהו כזה לפעמים במקום להשתתף יהיה קצת מבולבל למה כולם עושים ככה אבל זה יכול להתבטא בדרכים פחות ברורות יודעים שיש הבדל בערך אין ממש הבנה למה
יכול להיות בולט מאוד בגיל קטן שבפעילויות חברתיות הילדים נגיד רוקדים ומחקים את הגננת או מי שעושה הפעלה ומישהו כזה לפעמים במקום להשתתף יהיה קצת מבולבל למה כולם עושים ככה אבל זה יכול להתבטא בדרכים פחות ברורות יודעים שיש הבדל בערך אין ממש הבנה למה
באותו הנושא: