3 תשובות
לא כדאי לנבא רעות
גם לא בדרך יצירתית,לדעתי אין סיבה לשם כי אין מבצע.
גם לא בדרך יצירתית,לדעתי אין סיבה לשם כי אין מבצע.
מבצע עד מתי
אמן המבצע הבא יהיה "מבצע חיסול":
אשכרה למחוק את עזה מהמפה שלום תודה
אשכרה למחוק את עזה מהמפה שלום תודה
אנונימית
באותו הנושא: