8 תשובות
כן
שואל השאלה:
למה שאנשים יתנו דברים בחינם?
אנונימית
את קונה מוצרים של שטראוס והם מרווחים מזה...
סבבה כי כנראה יש שם מוצרים של שטראוס
כמה נקודות יש לך?
שואל השאלה:
450..
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצלמת רק משל רמי לוי חח חח
וזה עובד לי
אנונימית
מה לא.

את צריכה לצלם קבלות שיש בהם מוצרים של שטראוס ולבחור מתנה שבא לך משטראוס
כל מוצר שטראוס= 100 נקודות
תולי במתנה שאת רוצה וצריך לאסוף נקודות
ואז ללכת לחנות של המתנה לעשות מימוש ההטבה ולקבל את המתנה.
שואל השאלה:
לא קונה בכלל כולה נותנת קבלות...
ואז שולחים לי בחינם לא?
אנונימית