11 תשובות
שואל השאלה:
אני לפחות מנסה
אנונימית
קצת מוזר אבל זה בסדר
מה אני מת למה
גם אני עושה את זה יאחות
גם אני עושה את זהה
מ1 עד 10- 8 וחצי.
זה מוזר-_-
חחח ברצינותת? זה מה שאתם עושים? לולל
נחמד לדעת אובססיה חדשה
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
אמאלה בול אני
מוזר מאוד