6 תשובות
שינו את הכיוונים..
המטוסים טסים גבוה מאוד וזה יותר גבוה מהטילים אז לא יכול לקרות כלום למטוס כי המטוס מעל
זה לא בגלל שהם טסים בגובה שונה ומסלולים שונים ולהזכירך יש דבר כזה שנקרא כיפת ברזל אז הכל טוב
יש להם הוראות והם יודעים לאן לכוון ומתי אפשר לטוס
שואל השאלה:
כי זה מסוכן.. הטילים יכולים לפגוע במטוס..
וואי נכון זה יכול לפגוע במטוס שהוא נוחת או ממריא