6 תשובות
שואל השאלה:
אז למה יש בית ספר לתושבי המרכז אם הם מתכוונים להמשיך?
אנונימי
הם מכינים את הטילים הגדולים, כרגע נגמרו להם. מה שיהיה אחר כך זה לאחר כך והם יכולים להפתיע
כי אנחנו הולכים לחזור לשגרה כמה שאפשר אין טעם לכבות את כל המדינה בגלל רקטה אחת אתמול..
מחכה משהו גדול למרכז

תזכרו מה שאמרתי..
אנונימית
הם אמרו שהם ישלחו במהלך היום
היום עדיין לא נגמר
אנונימית