4 תשובות
מה זה
אנונימי
הלוואי כל מי שאני מכיר יהיה סטרילי. יותר נקי = יותר טוב
שואל השאלה:
סטרילי זה כבר לא נקי, זו פשוט אובססיה שכבר הופכת את הבן אדם לדוחה ולא נעים לסביבה. לא כיף להיות עם אנשים כאלה. כבר עדיף בן אדם לא נקי
אנונימית
מה הבעיה עם אנשים סטריליים? זה לא אמור להפריע לך איכשהו