5 תשובות
הוא מרשה לעצמו כי את צעירה
אין לך מה לפחד, תגידי לו פשוט ולעניין, או שאתה מסדר לי את העניין המשכורת או שאני תובעת אותך.
ואם זו רשת, תתקשרי לבעלים של המקום, אלא אם כן המנהל הוא הבעלים
ואם הוא ממשיך לא לענות לך תתקשרי ממספר אחר ותדברי עם ההורים שלך שיגידו לו
מרשה לעצמו כי את ילדה, אנשים כאלו צריכים לפטר
תדברי עם ההורים שלך והם יעזרו לך, אין לי ממש מושג מה עושמם במצב כזה
שואל השאלה:
הוא בן אדם לא טוב בגלל זה אני לא עןבדת שם הוא זבל ..
אנונימית
תדברי עם הבוס שלך שיעזור לך
תפני ל"קו לעובד". הם יוציאו לו מכתב והוא ישלם הכל כמו חתלתול. שווה גם לכתוב באינטרנט שהוא לא משלם לעובדים כחוק.