5 תשובות
אם מצאת אחרי הראשון את השני ואחריו את השלישי ואחרי כולם את הרביעי לא באמת הרגשת כלום להם
צר לי להיות קרירה, אבל תצאי מהסרט, גם אני הייתי ככה חייתי באשליות שאני איזו נסיכה ו''את מי לבחור??''
תחיי את החיים שלך, זה תופס לך יותר מדי מחשבה וזמן

אגב בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יכולה להפסיק את הרגשות האלה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קל פשוט לבחור עדיין יהיה לי רגשות לאחרים
אנונימית
תבחרי את האחרון וזהו