4 תשובות
לא צריך להגזים עם הבוטוקס
יש דבר שנקרא תוחם שפתיים קבוע
זה טיפול פשוט שלא עולה הרבה, זה כמו לצייר ציור מסביב לשפתיים שגורם להן להראות עבות
שזה בדיוק מה שיש לה אם תסתכלי טוב
בעיניי זה יפה, וגם לא יקר
יש דבר שנקרא תוחם שפתיים קבוע
זה טיפול פשוט שלא עולה הרבה, זה כמו לצייר ציור מסביב לשפתיים שגורם להן להראות עבות
שזה בדיוק מה שיש לה אם תסתכלי טוב
בעיניי זה יפה, וגם לא יקר
בוטקס
***סיגר**"
אנונימי
הגדלת שפתיים?
באותו הנושא: