3 תשובות
לא ניתן להזמין בנתיים משום מקום בגלל שההזמנה המוקדמת של אפל נסגרה בגלל עומס הזמנות ולא חושב שהם יפתחו אותה שוב אז פשוט תחכי ל- 21 שהוא יצא
גם מהאתר של אפל כמובן
אנונימי
אם כבר מוכרים, אז אייבי
באותו הנושא: