4 תשובות
למה להיות נטרלי
שיתנהגו כמו בני אדם ואז אהיה נטרלית
שיתנהגו כמו בני אדם ואז אהיה נטרלית
שונאת מחבלים וערבים שונאי ישראל
אלה שפה וחיים איתנו סבבה ומשלמים מיסים וחלק אפילו משרתים בצבא אני בסדר איתם
אבל מי ששונא אותנו אני שונאת אותו יותר
אלה שפה וחיים איתנו סבבה ומשלמים מיסים וחלק אפילו משרתים בצבא אני בסדר איתם
אבל מי ששונא אותנו אני שונאת אותו יותר
שואל השאלה:
^בלה צאו אז למה לשנוא למה פשוט לא להיות נטרלי?
^בלה צאו אז למה לשנוא למה פשוט לא להיות נטרלי?
אנונימית
כי הם שונאים אותנו?
רק מנסים לפגוע בנו
איזה סיבה יש לי לאהוב אותם
רק מנסים לפגוע בנו
איזה סיבה יש לי לאהוב אותם
באותו הנושא: