3 תשובות
מה הבעיה?
אם אנשים לא מרגישים בנוח עם האף שלהם או עם האוזניים ויש להם אופציה 'לתקן' את זה בהם וזה רק יעלה להם את הביטחון, אז שילכו על זה, זה לא פוגע באף אחד או מזיק לסביבה.
אם אנשים לא מרגישים בנוח עם האף שלהם או עם האוזניים ויש להם אופציה 'לתקן' את זה בהם וזה רק יעלה להם את הביטחון, אז שילכו על זה, זה לא פוגע באף אחד או מזיק לסביבה.
אולי ביכלל קיילי גנר המנותחת
אנשים מבינים שאפשר לעדות יותר טוב אז למנ לא
אנשים מבינים שאפשר לעדות יותר טוב אז למנ לא
אנונימית
זה לא טרנד זה תמיד אנשים עשו ניתוחים
באותו הנושא: