7 תשובות
לא בעד!
בעד
אם זה עושה אותה יותר יפה למה לא
בעד
לפעמים ניתוחים פלסטיים יכולים לשנות חיים
לדוגמא מישהי עם שד אחד גדול יותר מהשני, צריך ניתוח *פלסטי*, הרפואה הרגילה לא מתעסקת בזה
או לדוגמא מישהו עם אוזניי דמבו, זה ליטרלי משנה חיים
בכללי אני בעד, אם זה גורם לבן אדם להרגיש טוב עם עצמו אז למה לא...
עד שזה מגיע לניתוחים לדברים שאפשר לעשות את זה עם מאמץ, ואנשים מתעצלים, כמו קוביות בבטן...
אני בעד שכול אחד יעשה מה שטוב לו כול עוד הוא לא פוגע
בעד שכל אחד יעשה מה שבא לו עם הגוף שלו.
אם זה מה שגורם לו להרגיש טוב עם עצמו אז שיעשה
Ta_