2 תשובות
על הדמות או על השחקן?
בכל מקרה אהבתי את הדמות ואת השינוי שלו חחח
ואני ממש אוהבת את השחקן (במיוחד בימים הנוראיים)
ומבחינת מראה הוא אחלה
וואו שוק שיש פה אנשים שמכירים את תיכון השיר שלנו חח

בואי נגיד שהוא לא היה הבחירה הראשונה שלי מבחינת האופי (של הדמות). הוא נראה טוב ובנאדם נחמד במציאות, אבל הדמות של אסי אלימה כזאת. בסוף כשהוא השתנה זה דווקא היה טוב אבל קורה רק בטלוויזיה חח...