5 תשובות
כן לדעתי תעצום עין אני הייתי עוצם
אתה תקום עוד יותר עייף
עדיף.
זו מעלי צודקת.. אבל מצד שני 4 שעות של להשתעמם ועוד באמצע הלילה יתישו אותך בכל מקרה ככה שאתה בבעיה אז עדיף לישון כבר 2 3 שעות ולנצל את השעה האחרונה להתארגנות אוכל ו... אולי קצת טלפון לא?
אותה דילמה
לדעתי תישאר ער ותשתה קפה כשתקום