7 תשובות
לא נכון לדעתי כל תפקיד בצהל הוא חשוב אם לא אז לא היה אותו, ויש מלא תפקידים של גוב שהם מועילים
בכל לוחם אחד צריך 9 גובניקים
שואל השאלה:
מוגזם
יש יותר מדי כאלה שכל השירות שלהם הוא סתלבט אחד גדול ומיותר
יצא לכם להסתכל לאחרונה בחיילים מצייצים? גועל נפש

ברור, ללוחמים אין זמן לתייק דפים ולעשות טיקטוק
אני מדברת על כל העבודות ה"משרדיות" כן?
אנונימית
יש ויש אני הייתי גוב ועשיתי תפקיד נורא משמעותי אז זה לא יפה להכליל את כולם
שואל השאלה:
סורי אני לא מכלילה
פשוט הרבה פעמים ככה זה מצטייר
אנונימית
מסכים, אני מכיר המון ג'ובניקים שהשירות שלהם סתלבט אחד גדול
אנונימי
גם לדעתי