התחברות הרשמה

איזבל זה שם יפה לילדה לדעתכם?

17 בנובמבר 2019, 18:58
יופימראהשמות    
7 תשובות
לא
ת
תבחרו אתם ^^
כן נצי
ב
בן אדם עצוב
נחמד
שלים
לא
C
Call me evil please
יפה אבל אנשים "רעים" יכולים לצחוק על זה ולקרוא לה "היא זבל" ובאמת להציק לה..
אנונימי
לא
S
Sus girl
לא
Febris
באותו הנושא:
איזבל זה שם יפה לדעתכם?
עם אני יכניס מישהי להריון ויקרה לבת איזבל זה יפה??
איזבל זה שם תנכ"י?
תראו ילדה בשם איזבל..
לדעתכם, ילדה בת 14 (כיתה ט) וילד בן 17 (כיתה יא) זה בסדר?
איך קוראים לדעתכם לילדה עם שיער קצר, חום כהה, עיניים חומות-שחורות ספורטאית עם שפתיים ורודות
ארי פוטר מאוהב באיזבל?
מה תחשבו על מישהי בשם איזבל?
מה אתם חושבים על השם איזבל?
בבגרות בתנך עם איזבל ואחאב
חרוז לאיזבל? ולא זבל