9 תשובות
מי שבא לו.
אני אישית לא אתחיל עם מישהו.. אבל לדעתי שני הצדדים יכולים ליזום
שניהם
שואל השאלה:
אבל יש כאלה שעושים מיזה סיפור
שואל השאלה:
יש כאלה שחושבים שבן ויש כאלה שחושבים שבת
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי את זה
לפי דעתי הבן
לא צריך משחקי כוח מי יגש ראשון זה לא משנה חבל לפספס,הזדמנות בגלל אגו פשוט לגשת ומה שיהיה יהיה אין מה להפסיד
אני חושבת ששני הצדדים יכולים להתחיל אבל אני ממש ביישנית ופחדנית אז אני אישית לו אבל אם יש לך קראש לכ\י על זה