5 תשובות
תגידי לו שנעצרת כדי לעזור לזקנה לחצות את הכביש, להוריד חתול שנתקע על עץ, ואז הרגשת כל כך טוב עם עצמך שהלכת לקנות לך אייס קפה בקופיקס, אבל היה תור ארוך נורא ולכן איחרת.;-)
שואל השאלה:
אנונימית-אין סיבה חחח פשוט לא קמתי
אנונימית
אז תגידי לו שקמת מאוחר כי אתמול בלילה הכלב אכל לך את השיעורים והייתי צריכה לעשות את כולם שוב, וזה לקח המון זמן, עד שהלכת לישון בחמש.;-)
איחרתי כי זה שיעור מחורבן
איחרתי כי למורה יש קטן
איחרתי כי מתחשק לי לישון
ואם יש לך בעיה אני אחתוך לך תגרון
אנונימית
שואל השאלה:
זאת שמעליי אני בוכהה
אנונימית