4 תשובות
רוב הזמן לבד,עצוב,דיכאוני
שהוא עצוב
שהוא שקוע במחשבות ולא כל כך מקשיב למה שאומרים לו
שהוא שקוע במחשבות ולא כל כך מקשיב למה שאומרים לו
הוא יגיד שהכל בסדר ויחייך אבל תראי תחיוך המזוייף שלו על הפנים
הוא יתנהג קצת שונה... יהיה יותר שקט.. לעיתים גם או משמינים קיצוני או מרזים קיצוני
באותו הנושא: