8 תשובות
אווטאר, בובספוג זה סבבה והכל אבל זה כבר ילדותי בשבילי ואווטאר לעומת זאת הולך לעניין אותי בכל גיל.
בובספוג בקל
ממש לא יחיה בסרט נו
כן רק את.
מסכימה לגמרי
Ta_
לדעתי צריך רק בובספוג
Oka
אווטאר