8 תשובות
אווטאר, בובספוג זה סבבה והכל אבל זה כבר ילדותי בשבילי ואווטאר לעומת זאת הולך לעניין אותי בכל גיל.
בובספוג בקל
ממש לא יחיה בסרט נו
וואי כל כךך
כן רק את.
מסכימה לגמרי
לדעתי צריך רק בובספוג
אווטאר