8 תשובות
שואל השאלה:
^תסבירי
אנונימית
לא זה ולא זה - פמניזם זה כמו שובניזם רק ההפך - אי-שיוויון לגברים, ואני נגד פמניזם, אני יותר נוטה לשובניזם אבל באמצע - כמו שאומרים בפוליטיקה - "מרכז נוטה לשובניזם"
אנונימית
פמיניסטית
כי אני זה שאני בת לא אומר כלום
שואל השאלה:
.
אנונימית
פמניסטית

הפליות על רקע מגדרי כיום זה דבר נורא
כול השיט הזה מוחזק על סטראוטיפים מגדריים מיושנים ביותר שממזמן כול בן אדם ב2020 צריך להבין שאלו סהכ סטיגמות
כן
בין נשים לגברים יש הבדל ולא קטן,כן יש לנו את הבעיות שלנו ואת הקשיים שלנו בהתנהלות ביום יום שקשורים למבנה הגוף שלנו אבל היי,אנחנו בהחלט לא בחרנו להוולד נשים.
וגם כן ההפליה הזאת של מה שנקרא "זה של בנים וזה של בנות" פוגעת גם בגברים כי יש ככ הרבה דברים שגברים רוצים ומסוגלים לעשות ולא עושים כי הם נחשבים "נשיים"

קומואו מה זה בכלל "נשי/גברי"? זה לא קיים עם כול הכבוד רק מזכירה שרק מלפני כמה מאות טובות גברים היו הולכים עם עקבים,שיער ארוך,ואיפור.
אילו בעדות מסויימות עד היום למשל נחשב שהנשים צריכות להיות חזקות,עצמאיות,לספק פרנסה לבית,בקיצור מה שאנחנו קוראים לו "דבריים גבריים"
ואילו במקום אחר בפלנטה שלנו בובות,וסריגה נחשביים בכלל דבר "גברי"

לכן קומואו תצאו מהמערה שאתם חיים בא תודה ויום טוב
פמיניסטית.
כי אני לא רוצה שיכו אותי, יתעללו בי, ירמסו אותי.
כי אני רוצה להיות אני.
כי מותר לי להיות נשית, עדינה ויפה!
כי אני נגד נישואי ילדות (ונישואין בכלל).
כי אני רוצה חיים שקטים.
כי אני רוצה חיים של הוגנות ויושרה.
כי אני רוצה שידעו את ההבדלים האמיתיים בין המינים ולא הבדלין מומצאים, כמו אלו שהדתות מקדשות.
כי אני לא רוצה שיתנו כוח לפסיכופטים.
כי זכותי להתאפר.
זכותי ללמוד.
זכותי להחזיק רכוש.
זכותי להציג את העובדות כפי שהן ולא את השקרים של הפסיכופטים.
כי אני רוצה שא/נשים יהיו מודעים ליחסי הכח.
כי אני רוצה שיהיו מודעים להבדל בין תרבות גברית (למשל בדואים) לבין תרבות נשית (למשל שבדיה, לא כולל מוסלמים).
ויש עוד מליון סיבות.
אנונימית
פמיניסטית.
כי זה שאני בת אומר המון (בניגוד לזו שכתבה שזה לא אומר כלום. מזעזע שהיא מוחקת את עצמה וקוראת לזה פמיניזם).
אני עולם ומלואו. יש הרבה מיוחד בי - כי אני אישה.
ויש לפעול נגד דיכוי ופשע על כל צורותיו.
אנונימית