22 תשובות
שהיא משפילה גברים.
לסבית
בעד שוויון זכויות לנשים.
פשוט- בעד שיוויון זכויות בין כולם, בלי קשר למין.
"פמיניסטיות" שמשפילות גברים וחושבות שנשים טובות יותר, הן לא פמיניסטיות.
^ הן אומרות שיוון אבל בפועל הן מחפשת לשלוט
רווק מתבגר-
זה לא נכון.
מחפשות לשלוט? מה הקשר לשליטה בכלל?
שובניזם- עמדה שמאמינה שגברים טובים יותר ולכן מגיע להם יותר זכויות.
פמיניזם-עמדה המאמינה שלכולם מגיעות זכויות שוות ללא קשר למין.
בטח קשור לשליטה.
הן מתות להיות ראש ממשלה ולקחת את ההנהגה של העולם.
היום ההנהגה של העולם זה גברים.
מה הקשר למין?
ולמה שהעולם לא יהיה מונהג נשים וגברים יחד?
אתה ממש טועה.
וזה שאישה רוצה להיות ראש ממשלה, זה לא קשור למין שלה.
אותו דבר אתה יכול להגיד על אדם גנב למשל, "בטח שהוא גנב, הוא סיני" (דוגמה זאת היא לצורך המחשה בלבד ואינה מעודדת גזענות)
אבל זה לא נכון. אדם גנב יהיה גנב בכל מעטפת, סיני, גרמני, תימני, זה לא משנה.
אותו דבר- אדם שרוצה להיות ראש ממשלה פשוט כי הוא רוצה.
מה זה פה? רוטציה? חח
רוצה כסף אבל לא רוצה לעבוד
xnamax בשבילי פמיניסטית ושוביניסטית נשית זה אותו הדבר בדיוק.
בעד שוויון זכויות, שנשים וגברים יכולים לעשות הכל בלי הבדלי מין
שלמרות שיש הבדלים בין גבר ואישה, זה לא מונע מהם להיות שווים
^ אני עצבני? זה נשמעת שאת עצבנית.
מה שמעצבן אותי זה רק שבנות אומרות לי שהן יותר חזקות ממני :\
נעמה, הוצאת לי את המילים מהפה.
רווק, אתה מכניס את זה לכל מקום, דיי כבר. יש בנות חזקות ממך, תתמודד, גם אם לא הרבה.
אני פמינסטית , ואני לא חושבת שהנשים צריכות לשלוט אלא שיוויון מלא. זה שאתה אומר שזה כמו שוביניזם נשי זו כבר בורות אז זו בעיה שלך. חיים טובים שיהיה לך, מסביר את השם שלך.
לשאלה, מישהי שמאמינה בשייויון זכויות וחובות.
אנונימית
^בסדר את לא צריכה לפנות אלי בעצבים!
וגם אם יש בנות חזקות ממני, זה לא אומר כלום :\
כן זה כן, זה אומר שאתה טועה(:
זה אומר שהיא פמיניסטית
שהיא מחפשת לשלוט ורוצה להתנהג כמו גבר למרות שזה לא הגיוני
סתמו אני לא גברית ולא מחפשת לשלוט בא לי שיוויון הזדמנויות בין גברים לנשים
אנונימית
שהיא רוצה שוויון זכויות.
חחח מצחיק שאתה מחלק פרחים לכל מי שטועה.
סוף סוף מישהו מסכים איתי, מה יש