10 תשובות
כל עוד את לא עושה את זה באופן קבוע זה בסדר
תסתירי טוב אבל
שואל השאלה:
^בתוך הפקק של המרקר זה מספיק טוב?
וכמובן שאני לא עושה את זה באופן קבוע אני תמיד לומדת במשך 3 ימים אבל למבחן הזה לא הספקתי כי היו לי הרבה אחרים ועבודות הגשה
אנונימית
כן מצוין
לפעמים אני עושה ממש קטנים שאני יכולה לכסות אפילו עם היד
זה סבבה קצת אבל תשתדלי לא להתמכר לזה כי בסוף את לא תצליחי לשרוד בלי השליפים ואגב בהצלחה במבחן
למה את לא מספיקה ללמוד?
לי למשל יש גם עם זה חד פעמים אז תעשי אבל עם זה כמו שכתבו מעליי קבוע אז את סתם תשקרי לעצמך..
בפעמים הבאות תנסי ללמוד
שואל השאלה:
אני תמיד לומדת ולדעתי זו הדרך הכי טובה אבל זה מבחן שלא הספקתי מכוון שלא היה לי זמן כי אני לומדת עד שעות מאוחרות יש לי מגמות וגם חדר כושר ללכת אליו ובנוסף לזה שיעורי בית עבודות הגשה ומבחנים וזה מטריף אותי כי אני לא מצליחה לעשות כלום אבל בדרך כלל אני תמיד לומדת וכאני לא מספיקה ללמוד אני מקבלת ציון נכשל לרוב אז אני רוצה לעשות שליפים למבחן הזה(רק על 2 דברים חשובים שצריך לזכור) וכאילו אני מרגישה כבר רע לעשות את זה אבל אני ממש צריכה את הציונים של העובר כי אם לא אני לא אתקבל לכיתת מחוננים
אנונימית
גם אני הייתי ככה וזה מיכר אותי אבל שיהיה לך בהצלחה אני מנסה לצאת מזה
אנונימית
שואל השאלה:
^האמת אני לא רואה איך שליפים יכולים למכר
אנונימית
לא, מה הקטע אז? את לומדת בשביל הציון או בשביל עצמך? אם בשביל הציון אז זה לא שווה את זה וגם לא שווה שליפים. ברגע שעושים את זה פעם אחת ממשיכים עם זה.
מה שהיא אמרה^

התרגלתי למאיות וזכיתי בתעודת הצטיינות לימודית בזכות זה
אנונימית