4 תשובות
קרטין אורגנית , אני לא בטוחה שזה ממש קשור לדק או עבה זה יותר קשור ליבש וזה
אנונימית
זה נראה יותר מדוקק בגלל שזה חלק ממש , על שיער דק אז זה יוצר מראה עוד יותר דק
אנונימית
לא יהיה לך שיער
שואל השאלה:
אז איזה החלקה כדאי לי לעשות?
השיער שלי לא הכי דק כאילו הוא דק אבל מתנפח לפעמים
אז איזה החלקה כדאי לי לעשות?
השיער שלי לא הכי דק כאילו הוא דק אבל מתנפח לפעמים
אנונימית
באותו הנושא: