4 תשובות
כן, גרביים הם עלו כמה שקלים אז פשוט המשכתי הלאה
כן, לא עשיתי כלום
כן. הגשתי ערעור וקיבלתי את הכסף בחזרה.
כן חותכנים מיוחדים לעוגיות שעלו כמעט 50 שקל פניתי למוכר אחרי כשנה עד אז חיכיתי שיגיע.בהתחלה הוא אמר שאין מה לעשות אז אמרתי שלא אקנה שוב מהחנות שלו... אז הוא החליט לשלוח לי שוב...
באותו הנושא: