4 תשובות
הוא תמיד היה כזה בערך..?
יש אנשים יותר שטחיים ויש פחות.
יש אנשים יותר שטחיים ויש פחות.
אנונימי
תמיד היה ככה
כן
מי שמדבר כפרה
מי שמדבר כפרה
תראו מי מדבר
ולשאלה:מסכימה
ולשאלה:מסכימה
באותו הנושא: