8 תשובות
אכן.
שואל השאלה:
אז למה הם תמיד מוחקיםם? שיערכו את התשובהה
אנונימית
כן, והעריכה נועדה לתקן שגיאות כתיב ודברים, בתשובות - למחוק חלקים שאינם רלוונטים לשאלה\צייניים וכו'.

והרבה פעמים נאמנים יכולים לבחור האם לערוך את התוכן הבעייתי או למחוק אותו, לדוגמה-

מישהו ביקש בשאלה רצינית שינעצו אותה, הנאמן ככל הנראה לא ימחק את השאלה, אלא רק את החלק שמבקש נעץ- כי אמנם הוא עבר על החוקים, אבל חשוב לאותו נאמן שהשאלה תשאר.
שואל השאלה:
אהה
אנונימית
עריכה זה בדר''כ לשגיאות כתיב לא מכוונות, סימון ופיסוק והוספת סימן שאלה בסוף השאלה כאשר לא שמים.
את רוצה שנערוך את כל השאלות החסרות מהות, ספאמים, הצעות מיניות, עבירות פרחים וכו'.. ולא נמחוק? לא, כל אלו ועוד אמורים להמחק אם הם קיימים, רק מה שהזכרתי למעלה הוא בר עריכה ושינוי על ידינו/שאנחנו שולחים הערות אך לרוב זה לא אפקטיבי כי אתם מתעלמים מהערות אז אנחנו עורכים את השגיאות והפיסוק.
שואל השאלה:
אה אוקי תודה על התשובה המפורטת :)
אנונימית