3 תשובות
אני חושבת שכן כי לא יהיה לך המשך או את הזכות לגדל ילדים משלך וזה גם בעיה להשיג חבר בעתיד
אבל תלוי בהרגשה שלך ובאיך שאת לוקחת את זה
אבל תלוי בהרגשה שלך ובאיך שאת לוקחת את זה
אם את רוצה ילדים שהם שלך זה קצת מבאס. אבל לא נורא, תסתכלי על הצד הטוב בזה.. לא תצטרכי לסבול 9 חודשים
תלוי אם את רוצה ילדים בעתיד או לר
באותו הנושא: