7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא בריא?
אנונימית
זה כמו לשתות קפה רק בקצת יותר אני התחלתי לשתות אקסל בגיל 12 אבל רק בגלל הפוזה
זה ממש מגעיל עם וודקה זה סבבי
זה בסדר
כן אבל זה לא בריא
כן, אני שתיתי אקסל פחות מזה.