אני אמורה לעשות חונכות באנגלית לשני ילדים מכיתות ח, עשו לנו מפגש כזה בו דיברנו קצת הם אמרו לי שהם מתקשים באנגלית
ולא מבינים כלום הם בהקבצה ב' ושכדי שהם יצליחו זה שהם יקבלו ציון מעל 80 עכשיו קבענו להיפגש בשעת אפס ביום רביעי אבל אני לא יודעת איך לנהל אתזה כאילו לשאול אותם במה הם רוצים להתחיל מה הם לא מבינים איך להסביר להם את זה מה לעשות איתם? אני ממש חייבת טיפים
תנסי להתחיל מההתחלה. יש כאלה מקרים שאפילו לא ידעו את הabc(מניסיון, סיפרו לי). אבל אם קצת מתקשים, אני מאמין שאפשר להתחיל עם הזמנים present simple או לא יודע