12 תשובות
ותנסי להיות לידי בבית ספר
תצחקי מהבדיחות שלו
(בתור בן אני יכול להגיד לך שאנחנו ממש אוהבים שצוחקים מהבדיחות שלנו)
במיוחד אם זאת לא הייתה בדיחה ממש טובה ואת היחידה שיחקת
זה גורם לנו להסב לאותו בן אדם עוד קצת תשומת לב...
*שצחקת
תשלחי לו שוב
שואל השאלה:
אבל הוא די מקובל ואני פחות
אנונימית
תנסי להתקרב אליו לאט לאט
כמו שאמרתי מקודם תתענייני בו
זה לא משנה
אם לא תנסי
התשובה תמיד תהיה לא
שואל השאלה:
אלמוג אפשר לדבר איתך?
אנונימית
כן ברור
שואל השאלה:
אין לי אומץ
אנונימית
תשלחי לו מחדש עוקב
ותתחילי לדבר איתו להתעניין בו
לשאול אותו איך עבר עליו היום
להגיד לו בוקר ולילה טוב
דברים כאלה
אם את באמת אוהבת אותו
אני חושב שכדאי לך להגיד לו את זה
אולי הוא חושב עלייך את אותו הדבר;)