5 תשובות
לא ממש לא
להוריד את הגשר כאב לי קצת, זה כזה מתח בשיניים, ואז החניכיים שלי היו נפוחים יום יומיים, והקיבוע לא כואב בכלל, זה מרגיש חלק מהשיניים
אני עכשיו עם קיבוע ולא מרגישים, גם להוריד את הגשר לא כאב לי
לא
להוריד את הגשר קצת כי מנתקים את הקוביות בחוזקה אבל זה לא כואב בכל השיניים רק ברגישות קיבוע לא כואב בכלל