3 תשובות
הייתה לי את התקופה הזאת.. אחותי אמרה להורים שלי שהיא לסבית והם לא הסכימו לי לישון אצל חברות שלי..
אני ניסיתי להוכיח להם שאני אוהבת בנים.. כל הזמן הייתי מדברת עם אמא שלי על בנים וזה, עד שהיא הבינה שהיא לא ממש יכולה למנוע ממני להיות עם בנות גם אם היא "מפחדת" שאהפוך ללסבית
אני ניסיתי להוכיח להם שאני אוהבת בנים.. כל הזמן הייתי מדברת עם אמא שלי על בנים וזה, עד שהיא הבינה שהיא לא ממש יכולה למנוע ממני להיות עם בנות גם אם היא "מפחדת" שאהפוך ללסבית
אנונימית
שואל השאלה:
^אני סטרייטית ואני יודעת שאני סטרייטית ואפילו יש לי קראש...
^אני סטרייטית ואני יודעת שאני סטרייטית ואפילו יש לי קראש...
אנונימית
זה יעבור להם.. תגידי להם שאת אוהבת מישהו ותיהי פתוחה איתם.. אם את אומרת שיש לך קראש זה יותר טוב כי את יכולה לדבר עם אמא שלך עליו ולהגיד לה שיש ילד שאת אוהבת..
אני בטוחה שעם הזמן המצב ישתפר
אני בטוחה שעם הזמן המצב ישתפר
באותו הנושא: