5 תשובות
כעיקרון כן
אבל לא לכולם אין חברים
לי אין...
אבל לא לכולם אין חברים
לי אין...
אנונימית
מי שכאן כנראה חסר חיים אז יש מצב
דווקא ממש לא.
אולי את שמה לב לזה כאן יותר מהמציאות או מאתרים אחרים כי פה זה תשובות ושאלות אנונימיות אז אנשים מרשים לעצמם לשפוך ולדבר גם על הבעיות שלהם לא כמו במציאות.
אולי את שמה לב לזה כאן יותר מהמציאות או מאתרים אחרים כי פה זה תשובות ושאלות אנונימיות אז אנשים מרשים לעצמם לשפוך ולדבר גם על הבעיות שלהם לא כמו במציאות.
לא,לא יודע למה זה נתפס שלמי שיש סטיפס אין לו חברים
לא בהכרח
באותו הנושא: