6 תשובות
לא
.xo
אוי כלום הכל בסדר
לא... זה לא יכול לנשור פשוט יש אחרי זה שאריות לבנות מהשמפו על השיער שנשטפות בחפיפה הבאה...
קקי זה טעים
אנונימית