4 תשובות
אל תדאגי אין בן אדם מושלם תחשבי על משהו שאת אוהבת בעצמך ולה אין.
ולכולם יש פאקים
ולכולם יש פאקים
אין בנאדם מושלם.
את צריכה להיות גאה בעצמך ובמי שאת.
לא להתסתכל על מה שיש לאחרים אלא במה שיש לך.
את מושלמת! מהממת! תאמיני בעצמך.
בכולם יש דברים טובים ודברים פחות טובים.!
מקווה שעזרתי
את צריכה להיות גאה בעצמך ובמי שאת.
לא להתסתכל על מה שיש לאחרים אלא במה שיש לך.
את מושלמת! מהממת! תאמיני בעצמך.
בכולם יש דברים טובים ודברים פחות טובים.!
מקווה שעזרתי
ואם תהיה לך וילה ענקית ו200 מכוניות עכשיו, אוטומטית תהפכי למאושרת?
שואל השאלה:
ממש לא אבל היא פשןט מושלמת
ממש לא אבל היא פשןט מושלמת
אנונימית
באותו הנושא: